Cestovní horečka

20.09.2014 17:41
Mnohokrát se mi stává, že někam (kamkoli) jedu a den (či dva) před tím trpím cestovní horečkou. U každého působí jinak. Na mě působí tak, že se tzv. "uzavírám". Prostě přestávám se se všemi bavit, chci být o samotě a mít klid. Taky se mi stává, že se někam 2 měsíce moc těším a týden před na mě spadne únava a touha po nemoci. To se pak snažím jakkoli onemocnět.
 
Jenže takhle cesta nevede. Vím to, ale je složité si to uvědomit v té chvíli. Samozřejmě určitě nejsem sama na koho padá cestovní horečka. Trpí jí spousta lidí, které kolem sebe mám, ale nikdo se jí nedokáže ubránit. Můžeme si pomoct tak, že si řekneme, že se z toho stejně nevykroutíme a pokusíme se postavit skutečnosti. Mně osobně to moc pomáhá. A to i knížka "Hlavu vzhůru" je to dětská knížka, která pomáhá se smutnými,nebo depresivními stavy. A nejen pro ně. Pomáhá i při stresu. A popravdě řečeno od doby, co pár cviků zacvičím, je mi hned líp.
 
Abych to shrnula, cestovní horečkou trpí každý a postavit se jí nám pomůže knížka "Hlavu vzhůru".
 
Takže hodně štěstí při zdolávání cestovní horečky!